strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Prekės ženklo atnaujinimas

Prekės ženklo atnaujinimas

Kartais dėl įvairiausių priežasčių esamas prekės ženklas visiškai arba dalinai neatitinka lūkesčių. Tuomet yra reikalinga išanalizuoti šio neatitikimo priežastis ir nutarti, ar atnaujinti prekės ženklą, ar jį kurti iš naujo.

Kam aktualu?

Prekės ženklo atnaujinimas gali būti aktualus, jei jūsų prekės ženklas neatitinką jūsų produkto ar idėjos, jei prekės ženklas neturi aiškios pozicijos rinkoje, ar yra sunkiai suprantamas tikslinės auditorijos. O gal norite plėsti auditoriją, rinką, arba norite atisakyti sąsajų su senu įvaizdžio?

PROCESAI

SITUACIJA
  • Marketingo auditas pagal 7P.
  • Konkurentų komunikacijos analizė.
  • Komunikacijos tikslų atnaujinimas pagal rinkodaros tikslus.
PREKĖS ŽENKLO STRATEGIJOS atnaujinimas:
  • Pozicionavimas: unikalios pozicijos rinkoje suradimas ir pagrindimas.
  • Prekės ženklo archetipo nustatymas, asmenybės ir komunikacijos tono aprašymas.
  • Prekės ženklo istorija, misija, vizija, vertybės, funkcinės - emocinės naudos ir jų pagrindimas.
VEIKSMAI
  • Vizualizacija: logotipo ir vizualinio identiteto atnaujinimas.
  • Prekės ženklo atnaujinimo veiksmų planas žingsnis po žingsnio.

Rezultatas

  1. Marketingo auditas ir rekomendacijos prekės ženklo ir kliento sąlyčio taškams.
  2. Išsamus prekės ženklo aprašas, kuriame pateikiama: prekės ženklo koncepcija, pozicionavimas ir jo pagrindimas, prekės ženklo asmenybės aprašas (prekės ženklo archetipas, identiteto prizmė, komunikacijos logika.)
  3. Prekės ženklo logotipas su naudojimo vadovu arba stiliaus knyga.

Susiję straipsniai

Prekės ženklo pozicionavimas
Efektyvus verslo planavimas su SOSTAC®
Išskirtinumas sėkmingų pardavimų formulėje

Mūsų klientai

Efektyviam marketingo planui ir marketingo strategijai ruošti naudojame SOSTAC® marketingo planavimo modelį, kuris nusako planavimo proceso logiką, padeda strategiją ir tikslus susieti su veiksmais ir įgyvendinimui reikalingais resursais bei numato rezultatų vertinimo būdus. Gali būti naudojama SSGG analizė (SWOT), Ansoff augimo strategijos matrica, Žydrųjų vandenynų strategija, unikaulaus vertės pasiūlymo kūrimas (USP), Bostono matrica, Brand Positioning Map, pirkėjo kelias (Customer Lifecycle Journey), PESTLE, Porterio 5 jėgos, marketingo miksas (7p), subalansuotų rodiklių (Balanced Scorecard) sistema ir kt.