strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Prekės ženklo strategijos kūrimas

Prekės ženklo strategija

Mūsų darbo tikslas yra sukurti efektyvų prekės ženklą, kuris viskuo – savo funkcijomis, naudomis, pateikimu – domintų klientą, skatintų jį pirkti ir neštų ilgalaikę naudą jūsų verslui. Todėl pradedame nuo jūsų prekės ženklo pozicionavimo ir kitų strategijos elementų kaip prekės ženklo archetipas, komunikacijos tikslai ir privalomi komunikacijos elementai.

Kam aktualu?

  • Augančioms įmonėms, kuriant naujus produktus, planuojant jų įvedimą į rinką.
  • Kiekvienam verslui, norint aiškiau diferencijuoti esamas prekes ir paslaugas.
  • Pradedančiam verslui. Pigiau viską daryti gerai iš karto, negu keisti ar atnaujinti prekės ženklą, kai jūs jau turite klientų ratą.

PROCESAI

  • Produkto (prekės, paslaugos) analizė. Kokią kliento problemą sprendžia, kokią vertę teikia.
  • Konkurentų komunikacijos apžvalga. Ką ir kaip jie parduoda, kaip komunikuoja, kuo pasižymi stiprūs prekių ženklai kategorijoje.
  • Tikslinės auditorijos apžvalga. Pagrindiniai klientų segmentai, kas jiems svarbu, koks jų pirkimo kelias.
  • Unikalus vertės pasiūlymas. Kuriamos naudos pirkėjui išgryninimas ir formulavimas.
  • Pozicionavimas: unikalios pozicijos rinkoje suradimas ir pagrindimas.
  • Prekės ženklo archetipo nustatymas, asmenybės ir komunikacijos tono aprašymas.
  • Prekės ženklo istorija, misija, vizija, vertybės, funkcinės - emocinės naudos ir jų pagrindimas.
  • Pavadinimo kūrimas: preliminarus prekės ženklo patikrinimas tarp registruotų prekinių ženklų aktualiose rinkose, prekės ženklo registravimas, patyrusio teisininko konsultacijos ir prekės ženklo registravimo paslaugos Lietuvoje ir užsienyje.
  • Vizualizacija: Logotipo kūrimas ir kiti dizaino darbai.

Visos su prekės ženklo kūrimu susijusios marketingo, teisės ir dizaino paslaugos

Siekiantiems užimti saugią ir išskirtinę poziciją rinkoje siūlome racionalų sprendimą – jau kuriant prekės ženklo pavadinimą bei logotipą atsižvelgti ne tik į rinkos perspektyvas, bet ir į teisinius reikalavimus prekės ženklo registravimui.

Užtikriname visų teisių į dizaino kūrinius perdavimą užsakovui.

Rezultatas

  1. Išsamus prekės ženklo aprašas (Prekės ženklo rinkodaros komunikacijos strategija), kuriame pateikiama: prekės ženklo koncepcija, pozicionavimas ir jo pagrindimas, prekės ženklo asmenybės aprašas (prekės ženklo archetipas, identiteto prizmė, komunikacijos logika.)
  2. Prekės ženklo logotipas su naudojimo vadovu arba stiliaus knyga.

Metodologija

Unikalaus vertės pasiūlymo kūrimas (USP), pozicionavimo žemėlapis (Brand Positioning Map), prekės ženklo archetipas, identiteto prizmė.

Mūsų klientai