strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Naujo produkto kūrimas

Naujo produkto kūrimas

Naujus produktus kuriame atsižvelgdami į rinkos situaciją, esamą pasiūlą ir konkurencinę aplinką bei tikslinės auditorijos poreikius.

Kam aktualu?

Pradedančiam verslui – pigiau viską daryti gerai iš karto, negu keisti ar atnaujinti. Norintiems sukurti kokybišką produktą ir pritraukti jam investicijų. Augančioms įmonėms, kuriant naujus produktus, planuojant jų įvedimą į rinką.

PROCESAI

  • Rinkos analizė: dabartinė rinkos situacija, idealaus kliento profilis, pirkėjo kelias (Customer Journey), konkurentai, rinkos nišos ir galimybės.
  • Tikslai: misija, vizija, finansiniai tikslai, marketingo tikslai.
  • Marketingo strategija: segmentavimas ir tikslinės auditorijos nustatymas, prekės ženklas, unikalus vertės pasiūlymas, pozicionavimas ir pagrindinė žinutė, strategijos koncepcija, kaip savo išskirtinumą paversite pranašumu, pasitelkiant visą marketingo rinkinį (Marketing Mix): produktą, kainą, distribuciją, komunikaciją, procesus, darbuotojus, sąlyčio taškus.
  • Produkto vystymas: produkto vystymas, pakuotės dizainas.

 

Rezultatas

Pateiksime marketingo planą, veiksmų planą, produkto atributų aprašymus, produkto dizainą. Jei reikia, parengsime aprašą investuotojams (White papper).

Susiję straipsniai

Efektyvus verslo planavimas su SOSTAC®

Kaip nueiti kažkur, jei nežinai, kur eini?

Verslo idėjos tobulinimas naudojant verslo modelio drobę