strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Marketingo valdymas

Marketingo valdymas

Tai patyrusio marketingo vadovo paslaugos jūsų prekės ženklo veiksmams planuoti ir įgyvendinimui koordinuoti. Galime padėti jūsų marketingo specialistui, arba koordinuoti specializuotų agentūrų darbą. Marketingo vadovas padės jums pasiekti verslo tikslus, sustiprinti pozicijas rinkoje ir užtikrinti nuoseklų ir efektyvų marketingo strategijos įgyvendinimą.

Kam aktualu marketingo valdymo paslaugos?

  • Įmonėms, kurios turi ribotus marketingo resursus įmonės viduje arba nori juos dar efektyviau išnaudoti.
  • Planuojant integruotas rinkodaros kampanijas, apimančias TV reklamą, radiją, internetą ir kt. kanalus.

PROCESAI

  • Prekės ženklo strategijos įgyvendinimas.
  • Prekės ženklo vientisumo užtikrinimas ir atitikimo pozicionavimui priežiūra.
  • Rinkodaros tikslų nustatymas ir vertinimas.
  • Biudžeto sudarymas ir vykdymo kontrolė.
  • Taktinių veiksmų ir atskirų kampanijų planavimas.
  • Įgyvendinimo veiksmų koordinavimas.

 

Rezultatas

Marketingo vadovo vykdomas prekės ženklo valdymas yra bene labiausiai prie jūsų įmonės poreikių pritaikoma ir arčiausiai jūsų vidinių procesų esanti paslauga. Kad užtikrintume marketingo valdymo paslaugų kokybę, siūlome reguliariai atlikti:

  • Praėjusio mėnesio analizė ir einamojo mėnesio veiksmų planas ir biudžetas.
  • Veiksmų plano atnaujinimas pagal faktinę situaciją kas 1-2 sav., pagal susitarimą.
  • Nuolatinis darbas su kliento vidiniais ir išoriniais resursais.

Kad galėtume efektyviai valdyti prekės ženklą, mums reikia žinoti jūsų strategiją, turėti informacijos apie klientus, jų elgesio motyvus, išanalizuoti produktą ir suprasti jo pranašumus lyginant su konkurentais. Tokią informaciją galime gauti iš jūsų, arba padėti parengti viską nuo pat pradžių (žr. marketingo strategija)

Susiję straipsniai:

Lengva ir efektyvu: komunikacijos planas pagal pirkėjo kelią TAKAS
Verslo, marketingo ar reklamos strategija?
Rinkodaros strategija: pavyzdys, kaip susikurti

Mūsų klientai

Efektyviam marketingo planui ir marketingo strategijai ruošti naudojame SOSTAC® marketingo planavimo modelį, kuris nusako planavimo proceso logiką, padeda strategiją ir tikslus susieti su veiksmais ir įgyvendinimui reikalingais resursais bei numato rezultatų vertinimo būdus. Gali būti naudojama SSGG analizė (SWOT), Ansoff augimo strategijos matrica, Žydrųjų vandenynų strategija, unikaulaus vertės pasiūlymo kūrimas (USP), Bostono matrica, Brand Positioning Map, pirkėjo kelias (Customer Lifecycle Journey), PESTLE, Porterio 5 jėgos, marketingo miksas (7p), subalansuotų rodiklių (Balanced Scorecard) sistema ir kt.