strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Prekės ženklo įvedimas

Prekės ženklo įvedimo planas

Prekės ženklo įvedimo planas atsakys į klausimą, kaip pasiekti tikslinės auditorijos segmentus ir kokią žinutę jiems perteikti, kad pasiektumėte savo tikslus. Prekės ženklo įvedimui pritaikytame marketingo plane numatomi prekių ženklo veiksmai kiekviename pardavimų piltuvėlio TAKAS etape.

Kam aktualu?

  • Norintiems pasirengti naujo prekės ženklo (prekės, paslaugos) įvedimui į rinką.
  • Siekiantiems jau turimą prekės ženklą įvesti į naują rinką.
  • Bet kuriam verslui, norinčiam susisteminti ir susiplanuoti savo pardavimų skatinimo ir komunikacijos veiksmus.

PROCESAI

SITUACIJA
  • Kad galėtume paruoši jūsų prekės ženklo įvedimo planą, mums reikia žinoti jūsų strategiją, turėti informacijos apie potencialius klientus, jų elgesio motyvus, išanalizuoti produktą ir suprasti jo pranašumus lyginant su konkurentais. Tokią informaciją galime gauti iš jūsų, arba padėti parengti viską nuo par pradžių (žr. prekės ženklo kūrimas).
TIKSLAI
  • Atsižvelgiant į jūsų rinkodaros tikslus, nustatomi prekės ženklo komunikacijos tikslai.
TAKTIKA
  • Pardavimų piltuvėlis: svarbiausi klientų segmentai ir jų identifikavimo kriterijai, pirkėjo kelias (Customer Journey), numatomi prekių ženklo veiksmai kiekviename pardavimų piltuvėlio TAKAS etape, rekomendacijos reikalingam turiniui.
  • Komunikacijos planas: Komunikacijos priemonių planas laike, biudžeto sudarymas.
KONTROLĖ
  • Numatomi efektyvumo matavimo rodikliai.

Rezultatas

Pateiksime prekės ženklo įvedimo planą, atliktą dviem pjūviais:

  • Į tikslinį pirkėjų segmentą nukreipti veiksmai pagal pardavimų piltuvėlį TAKAS.
  • Komunikacijos priemonės ir žinutė laike su preliminariu biudžetu (media planas).

Planas parengiamas taip, kad jį įgyvendinti galėtumėte taip, kaip jums patogiau: patys arba su profesionalų pagalba.

Susiję straipsniai

Verslo, marketingo ar reklamos strategija?
Lengva ir efektyvu: komunikacijos planas pagal pirkėjo kelią TAKAS
Išskirtinumas sėkmingų pardavimų formlėje