strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Prekės ženklo komunikacijos planas

Jei turite daugiau negu vieną savo prekės ženklo ir kliento sąlyčio tašką, jums reikia komunikacijos plano. Net jei neperkate reklamos, o kuriate turinį, jums reikia plano. Komunikacijos planas yra tas lemiamas dalykas, kuris pėdų mėtymą bėgant chaotine trajektorija paverčia ramia ir užtikrinta pirkėjo kelione – TAKU.

Prekės ženklo komunikacijos planas gali būti rengiamas pagal poreikį, 3-6 mėn laikotarpiui, arba kaip taktinė marketingo plano dalis ilgesniam laikotarpiui.

Situacijos analizė

Kodėl?

Situacijos analizė

Pozicionavimas

Kas?

14

Prekės ženklo strategija

Ką?

14

Komunikacijos planas

Kaip?

14

Turinys

Kur?

14

Komunikacijos plano ruošimo paslaugos

Prekės ženklo komunikacijos planams ruošti naudojame mūsų sukurtą rinkodaros komunikacijos priemonių planavimo įrankį TAKAS, kuris rinkodaros komunikacijos ir pardavimų skatinimo veiksmus padeda paversti rezultatyvia pirkėjo kelionės (customer journey) valdymo sistema. TAKO etapai:

  • Traukimas
  • Apsvarstymas
  • Konversija
  • Atsiliepimai
  • Sugrįžimas

Parsisiųsti modelį galite čia. Mūsų darbo tikslas – suprasti, kaip pasiekti pirkėjus tais momentais, kurie labiausiai lemia jų sprendimą pirkti, ir tuos momentus išnaudoti. Komunikacijos plano darbai:

  • Atsižvelgiant į jūsų rinkodaros tikslus (pvz., rinkos dalis, pardavimai, krepšelio struktūra), nustatomi prekės ženklo komunikacijos tikslai ir uždaviniai.
  • Pagal jūsų tikslinę auditoriją, pirkėjo kelionę, parenkami komunikacijos kanalai bei rinkodaros komunikacijos priemonės.
  • Įvertinant skirtingą pirkėjo elgseną skirtinguose pardavimų piltuvėlio etapuose, planuojamas priemonių turinys, žinutė, norimi veiksmai (call to action).
  • Komunikacijos priemonės suplanuojamos laike, numatomas biudžetas tikslams pasiekti (arba prisiderinama prie jūsų biudžeto).
  • Numatomi efektyvumo matavimo rodikliai.

Į komunikacijos planą įtraukiami interneto rinkodaros kanalai ir realūs sąlyčio taškai.

Komunikacijos planą pagal TAKĄ sudaro

Praktika rodo, kad dažnai nepakanka vien pritraukti potencialių klientų. Svarbu būti pasiruošus suteikti jiems reikiamą informaciją ir sudominti aktualiu turiniu. Todėl mes pateikiame komunikacijos planą, atliktą dviem pjūviais:

  • Turinio ir veiksmų planas pagal pardavimų piltuvėlį TAKAS.
  • Komunikacijos priemonės ir žinutė laike su preliminariu biudžetu (media planas).

Kad galėtume paruošti jūsų prekės ženklo komunikacijos planą, mums reikia žinoti jūsų pozicionavimą, strategiją, turėti informacijos apie potencialius klientus, jų elgesio motyvus, išanalizuoti produktą ir suprasti jo pranašumus lyginant su konkurentais. Tokią informaciją galime gauti iš jūsų, arba padėti paruošti prekės ženklo strategiją.