Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo mokymai kontaktų centrams

Gyvas jūsų verslo atstovo ir kliento pokalbis yra pati tikriausia tiesos akimirka, kurios metu jūsų kuriama istorija gali pasibaigti laimingai arba … žlugti. Todėl svarbu, kad žmonės ir susiję procesai kokybiškai prisidėtų prie jūsų marketingo komplekso (7P) kuriamos vertės. Konsultuojame ir organizuojame vidinius klientų aptarnavimo mokymus įmonėms, turinčioms kontaktų centrus:

  • Klientų aptarnavimo mokymai (klientų patirčių valdymas).
  • Naujai įdarbintų klientų aptarnavimo ir pardavimo vadybininkų apmokymai.
  • Klientų aptarnavimo vadybininkų grupių vadovų mokymai.
  • Pardavimų telefonu mokymai vadybininkams.

Klientų aptarnavimo ir pardavimų valdymo konsultacijos

  • Klientų aptarnavimo ir pardavimo procesų auditas.
  • Padalinio organizavimas ir kaštų optimizavimas.
  • Pardavimo potencialo vertinimas.
  • Techninių sprendimų parinkimas.
  • Klientų aptarnavimo procesų ir procedūrų kūrimas.
  • Vadybininkų motyvacinės sistemos kūrimas.
  • Pagrindinių rodiklių (KPI) nustatymas ir jų įgyvendinimas.
  • Pokalbių (script) sudarymas.

Vertiname įmonės klientų aptarnavimo ir pardavimų procesus, teikiame rekomendacijas ir padedame sukurti kokybišką klientų aptarnavimo paslaugą bei siekti užsibrėžtų rodiklių (konversijos, papildomų pardavimų, vidutinio kalbėjimo laiko, valandos vertės ir kt.).

Lektorius

Ramūnas Ablingis
Pardavimų telefonu ir klientų aptarnavimo ekspertas

Įspūdinga telemarketingo patirtis skambučių centruose:

  • 13 metų klientų aptarnavimo srityje,
  • 10 metų tiesioginių aktyvių pardavimų,
  • 8 metai sėkmingai vadovaujant pardavimo grupėms bei pardavimo skyriams.

Padėjo užauginti vieną iš didžiausių tiesioginių pardavimų verslų Lietuvoje – UAB „Studio Moderna“ telemarketingo skyrių. Dirbo su B2C bei B2B pardavimais kitose pirmaujančiose savo srityse įmonėse. Sėkmingai atidarė ir vadovavo skambučių centrams užsienio šalyse.

Susisiekime!

Pasirinkite dominančius mokymus:





Prekės ženklo DNR diegimas

Pardavimų ir kientų aptarnavimo skyriuose dirbantys žmonės yra bene stipriausi jūsų prekės ženklo ambasadoriai. Siekiant ilgalaikių prekės ženklo tikslų, svarbu ne tik jų komunikacijos turinys, bet ir tonas, požiūris į klientą ir problemines situacijas. Konsultuojame, rengiame klientų aptarnavimo standartą ir padedame jūsų prekės ženklui materializuotis jūsų kasdienybėje.