strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Pardavimai ir klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas ir pardavimai

Gyvas jūsų verslo atstovo ir kliento pokalbis yra pati tikriausia tiesos akimirka, kurios metu jūsų kuriama istorija gali pasibaigti laimingai arba … žlugti. Todėl svarbu, kad žmonės ir susiję procesai kokybiškai prisidėtų prie jūsų marketingo komplekso (7P) kuriamos vertės.

Kam aktualios klientų aptarnavimo ir pardavimų konsultacijos?

Kiekvienam aktyviai save parduodančiam ir tiesiogiai su klientais bendraujančiam verslui nuo naujai atidarytos el. parduotuvės iki didelio skambučių centro:

  • Klientų aptarnavimo ir/arba pardavimų padalinių vadovams, norintiems efektyviau organizuoti veiklą.
  • Klientų aptarnavimo ir pardavimų vadybininkams.
  • Naujai kuriamiems verslams, norintiems maksimizuoti grąžą iš pardavimų ir klientų aptarnavimo procesų.

PROCESAI

  • Klientų aptarnavimo ir pardavimo procesų auditas.
  • Padalinio organizavimas ir kaštų optimizavimas.
  • Pardavimo potencialo vertinimas.
  • Techninių sprendimų parinkimas.
  • Klientų aptarnavimo procesų ir procedūrų kūrimas.
  • Vadybininkų motyvacinės sistemos kūrimas.
  • Pagrindinių rodiklių (KPI) nustatymas ir jų įgyvendinimas.
  • Pokalbių (script) sudarymas.
Vertiname įmonės klientų aptarnavimo ir pardavimų procesus, teikiame rekomendacijas ir padedame sukurti kokybišką klientų aptarnavimo paslaugą bei siekti užsibrėžtų rodiklių (konversijos, papildomų pardavimų, vidutinio kalbėjimo laiko, valandos vertės ir kt.).

Rezultatas

Atsižvelgiant į jūsų poreikius, galime skirtingai prisidėti prie jūsų įmonės klientų pasitenkinimo, pardavimų augimo ir kaštų optimizavimo: