Mokymai | Pardavimai telefonu. Telemarketingas

Pardavimų mokymai vadybininkams

  • Kaip efektyviau išnaudoti skambučius ir profesionaliai valdyti pokalbius?
  • Kaip parduoti daugiau skambinant (cold calls) ir bendraujant su klientais?
  • Kokios pardavimo technikos labiausiai pasiteisina kalbant su klientu telefonu?

Dovanos, kad pritaikytumėte žinias

dodekaedras Kiekvienas mokymų dalyvis gaus:

  • Spausdintą pardavimų telefonu mokymų medžiagą.
  • Žaismingą įrankį išmoktoms gudrybėms atsiminti.
  • 4 akademinių valandų klausytojo pažymėjimą.

Lektorius

Ramūnas Ablingis
Pardavimų telefonu ir klientų aptarnavimo ekspertas

Įspūdinga telemarketingo patirtis skambučių centruose:

  • 13 metų klientų aptarnavimo srityje,
  • 10 metų tiesioginių aktyvių pardavimų,
  • 8 metai sėkmingai vadovaujant pardavimo grupėms bei pardavimo skyriams.

Padėjo užauginti vieną iš didžiausių tiesioginių pardavimų verslų Lietuvoje – UAB „Studio Moderna“ telemarketingo skyrių. Dirbo su B2C bei B2B pardavimais kitose pirmaujančiose savo srityse įmonėse. Sėkmingai atidarė ir vadovavo skambučių centrams užsienio šalyse.

Pardavimų telefonu mokymų programa

1. Pasiruošimas pardavimams telefonu

  • Svarbiausi pardavimų telefonu principai. Asmeninis pasirengimas (nuotaika, balsas, bendravimo stilius).
  • Bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento reikalavimai, susiję su tiesiogine rinkodara, telemarketingu ir skambučių centrais (svečiuose advokatė Laura Beinorienė).

2. Pardavimų telefonu planavimas

  • Šalti (cold calls) skambučiai ir pardavimas esamiems klientams.
  • Pasiūlymo rengimas.
  • Pardavimų vadybininkų pasiruošimas.

3. Rezultatyvaus pokalbio su klientu technika

  • Pokalbio pradžia. Kaip išgirsti kliento poreikį? Tikslinių klausimų formulavimas ir aktyvus klausymas.
  • Efektyvūs argumentai. Produkto pateikimas.
  • Prieštaravimų įveikimas.
  • Pabaiga, pokalbio užbaigimo metodai.

4. Pardavimų efektyvumo vertinimas

  • Pardavimo telefonu strategija ir tikslai.
  • Pagrindiniai rodikliai (KPI).

Pardavimų mokymuose bus modeliuojamos situacijos, diskutuojama, atliekamos grupinės užduotys.

Numatoma kavos pertraukėlė.