strategy@brandplans.lt+370 610 611 99 EN

Aktyvūs pardavimai telefonu | Marketingo mokymai „TAKAS“

Aktyvių pardavimų telefonu mokymai

Ką daryti, kad jūsų įmonės pardavimų vadybininkai dirbtų kaip į rezultatus orientuotas skambučių centras? Kaip efektyviau išnaudoti skambučius ir profesionaliai valdyti pokalbius?

Brandplans.lt organizuojamuose aktyvių pardavimų telefonu mokymuose pristatysime praktine patirtimi patikrintas tiesas bei rinkos aktualijas. Po mokymų žinosite:

  • Geriausiai veikiančias pokalbių struktūras ir pardavimo technikas.
  • Klientų segmentavimo svarbą ir naudą.
  • Pagrindinius aktyvių pardavimų telefonu ir 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojusio naujo Bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento aspektus.
  • Kaip pasiruošti pardavimams (duomenų bazės, pasiūlymai, pagrindiniai veiklos rodikliai (KPI).
  • Savo srities – B2B ar B2C pardavimų ypatumus.

Kad gautumėte maksimalią naudą, dalyvių skaičius ribojamas iki 20. Mokymų programa parengta pagal pardavimų piltuvėlį „TAKAS“. Aktyvių pardavimų telefonu mokymai skirti įmonių vadovams, pardavimų skyrių vadovams, atsakingiems už pardavimus, bei pardavimų vadybininkams.

Aktyvių pardavimų telefonu mokymų programa

1. Pasiruošimas pardavimams telefonu

  • Svarbiausi pardavimų telefonu principai ir pardavimų piltuvėlis TAKAS.
  • Bendrojo asmens duomenų apsaugos reglamento reikalavimai, susiję su tiesiogine rinkodara, telemarketingu ir skambučių centrais (advokatė Laura Beinorienė).
  • Asmeninis pasirengimas (nuotaika, balsas, bendravimo stilius, baimių įveikimas).

2. Pardavimų telefonu planavimas

  • Šalti (cold calls) skambučiai ir pardavimas esamiems klientams.
  • Duomenų bazės sudarymas.
  • Pasiūlymo rengimas.
  • Pardavimų vadybininkų pasiruošimas.

3. Rezultatyvaus pokalbio su klientu technika

  • Pokalbio pradžia. Kaip išgirsti kliento poreikį? Tikslinių klausimų formulavimas ir aktyvus klausymas.
  • Pardavimas. Efektyvūs argumentai. Produkto pateikimas.
  • Prieštaravimų įveikimas.
  • Pabaiga, pokalbio užbaigimo metodai.

4. Pardavimų efektyvumo vertinimas

  • Pagrindiniai rodikliai (KPI).
  • Vadybininkų motyvacija ir savimotyvacija (nenoro skambinti įveikimas).
  • Kaip valdyti skundus ir kliento nepasitenkinimą.

Mokymuose bus modeliuojamos situacijos, diskutuojama, atliekamos grupinės užduotys.

Numatoma kavos pertraukėlė.

Lektorius

Ramūnas Ablingis
Tiesioginiai pardavimai ir klientų aptarnavimas

Įspūdinga telemarketingo patirtis skambčių centruose: 13 metų klientų aptarnavimo srityje, 10 metų tiesioginiuose aktyviuose pardavimuose, 8 metai sėkmingai vadovaujant pardavimo grupėms bei pardavimo skyriams. B2C bei B2B pardavimai pirmaujančiose savo srityse įmonėse.

Kiekvienam dalyviui dovanojame

  • Spausdintą mokymų medžiagą.
  • Planą, nuo ko pradėti grįžus į ofisą.
  • 4 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą.

Papildoma informacija el. paštu: mokymai@brandplans.lt arba tel. +370 610 611 99.

Kviečiame į kitus marketingo mokymus

Kviečiame dalyvauti kituose pagal pardavimų piltuvėlį „TAKAS“ parengtuose mokymuose.

* Pagal PVM įstatymo 22 str., švietimo ir mokymo paslaugos PVM neapmokestinamos.